به گزارش روابط عمومی ، شرکت آرا فرم نیرا برای پنجمین بار به عنوان یک واحد صنفی مشتری مدار به اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری دعوت شد. پنجمین اجلاس یاد شده از طرف فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی و انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با رویکرد تجلیل از واحد های مشتری مدار و پاسخگو در حالی در بهمن ماه سالجاری برگزار میگردد که 830 مجموعه و واحد مشتری مدار ظرف بیش از 2 ماه گذشته مورد ارزیابی های کلی قرار گرفتند که از این تعداد 63 مجموعه بصورت خاص برگزیده شدند. لازم بذکر است سیاست کلی مجموعه آرافرم نیرا احترام ویژه و خاص به حقوق مشتریان بوده و همواره با علم بر این موضوع قدم برداشته است بنحویکه مشتری مداری را وظیفه خود می دانیم. گواه این مدعا حضور در چهار دوره قبلی این رویداد و برگزیده شدن به عنوان واحد مشتری مدار با رعایت کلیه استانداردهای لازم بوده است.